Google+

söndag 3 juli 2011

Söndagsmorgon.

Idag mår jag lite risigt. Känner av bröstet och det är lite allmänt tråkigt. Ska dock ut till farsan idag och hjälpa honom att framkalla bilder via nätet. Kan vara lurigt när man inte är jättehaj på det. Blir väl fika och en bit mat där med. :) Så nu ska jag bara fixa till här hemma lite och sen ta en dusch, sen bär det iväg på cykeln.
Idag kommer mina döttrar hem från Örebro med. Ska bli kul att få höra deras historier som hänt i veckan. :)

Jag har ju inte gjort så mycket reklam på Dropbox förut. Men då jag hjälpte Martin Melin igår med lite mailproblem så tänkte jag ändå ta upp Dropbox. Det fungerar som en extra liten hårddisk. Gratisversionen är på 2GB, men det finns även betalversioner där du kan få med än 100GB. För mig räcker 2GB, då jag kan dela lite foton via den och ha mina viktigaste filer där. Typ CV och lite annat. Då kommer jag åt dem när jag vill och vart jag vill, behöver bara en dator och uppkoppling. Det som gör att Dropbox är så bra är att det är användarvänligt. Du synkar bara din Dropbox på datorn med din nätversion, kan inte bli lättare. :) Så testa på den om du tycker det är nåt för dig.
Dropbox

Optimering av bloggen igår gick kanoners! Nästan 500 besökare på ett dygn. Förut har jag legat på mellan 5 och 30 besökare per dygn. Det går bara man ger sig fan på saker och vet vad man gör. :)

Ha det göttigt!!

2 kommentarer :

  1. sv; Tack så mycket, det var superfint och mycket trevligt :D

    SvaraRadera
  2. Hej! Sugen på att kolla in min bloppis som jag håller på att fylla på ? :) Ha en bra dag!:)

    SvaraRadera

Skräpkommentarer belönas med IP-bann. ;)