Google+

måndag 11 juli 2011

Cykeltur med fart


Idag har jag tagit en grym cykeltur. For som en spottloska i trafiken. Inte en tanke varken på mig eller mitt hjärta. Pumpen ska ha sitt nu. Vill komma i form som i fornstora dar. Mitt i cyklandet så for jag förbi ett par bekanta till farsan som hade problem med sitt mobila bredband. Löste det och sen upp på hojen igen. På hemvägen cyklade jag förbi hamnen här hemma i Motala(se bild), det var skapligt fullt med miljonbåtar. Högsäsongen på kanalen har börjat och jag skulle tippa på att kulmen är om ett par veckor. Då dräller det av tyskar här. Den ena båten värre en den andra.

Väl hemma hade min dotter dragit fram min symaskin och satt helt lyrisk. Hon skrev ett sms som jag såg när jag kom hem. " Symaskinen vill jag ha när du blir gammal." Hahaha...hon tycker jag inte är gammal än. Värmde hennes fars hjärta. <3

Hoppas ni haft en underbar dag allihop.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Skräpkommentarer belönas med IP-bann. ;)