Google+

fredag 8 juli 2011

Massa saker.

Idag har det varit fullt upp, i princip hela dagen. Varit hos farsan och hämtat lite saker. Vart en massa saker kan jag säga. Har en förkärlek till lite äldre saker. Så nu har jag ett lager av kökshanddukar i linne. Vart en massa såna. Kommer dela upp dom så mina döttrar inte behöver köpa några såna de första 10 åren när de flyttar hemifrån. :) Vart en del Höganäs-krukor med, vetepåsar, stor gjutjärnsmortel, böcker, väggklocka, ny kudde och filt i fleece samt en del annat.

Har alltså inte kunnat sitta vid datorn så mycket idag. har väl inte haft orken, vart väldigt mycket igår. Vart överjävligt aktiv på Twitter också de sista dygnen. Fått en del kul kontakter där. Mest IT-folk, men även lite andra kluriga människor. Förut var jag mycket på facebook, men twitter har mer och mer tagit över, då det är så otroligt bra media. Snabb respons och har man frågor till folk som vet saker så får man oftast ett snabbt svar.

Hoppas ni får en fin och stillsam fredagskväll. Själv ska jag ägna mig åt hjärtat och någon film lite senare, kanske. :)

2 kommentarer :

  1. Tack så mycket för dina kommentarer!
    Vad kul att du hittat in på mig blogg :)
    / Lina
    http://linasteen.blogg.se/

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket för dina kommentarer!
    Vad kul att du hittat in på mig blogg :)
    / Lina
    http://linasteen.blogg.se/

    SvaraRadera

Skräpkommentarer belönas med IP-bann. ;)