Google+

onsdag 20 juli 2011

Film och sömn

Igår så skulle vi kolla på film. 3/4 in i filmen slocknar jag. Inte för att den var dålig, utan mer för jag var uppe sen innan 6. Hjärtat var smart och sov på dan. Jag höll mig vaken och fixade nya bloggen. Men fan vad gött man somnar till film.

Vad händer idag då? Fixa mer med nya bloggen och sen fixa till den här med. Här kommer det se en aning annorlunda ut framåt eftermiddan. :)
Sen kommer min utlovade videoblogg med. :)

Mina funderingar går också i att skippa facebook som socialt media. Igår skulle jag gå in på en grej på FB och hamnade på en sån nerlusad sida på FB att sidan hängde sig. FB är en sjuk plats i många avseenden. Jag vill inte vara där. Sen jag testat Google+ så känns det så otroligt mycket bättre. Rent och snyggt och lättare att kommunicera med folk. Jag vill inte ha så extremt mycket reklam att själv huvudgrejen på en sida försvinner. Jag stör mig sällan på reklam på sidor, men på FB har det tagit sig helt absurda uttryck.

Solen skiner idag igen, vilket är så märkligt. De såg ju inget högtryck på 10 dagar. ;)

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Skräpkommentarer belönas med IP-bann. ;)