Google+

torsdag 7 juli 2011

Morgonerbjudande.

God morgon på er.

Vet inte hur det är med er och era läsvanor. För egen del så är jag en periodare. Jag läser inte på långa perioder, men sen kan jag läsa 30-40 böcker under en månad. Hysteriskt läsande, alltså. Just nu är det stiltje. Men kom på något jag skulle haft ut för ett par dagar sen. Jag har ju en del partners som genererar pengar i form av reklam. En av dessa är Bokia. Nu är det så att jag fick ett mail från dom. De kör en drive under juli månad på några utvalda inbundna böcker till extrem rabatt.
Men det finns inga kampanjer utan detta är som en bonus för er läsare som vi kan ge er utan någon tjänar på det. :)
Så vill ni ha 70% rabatt så ska nu ge er in på denna sida:

http://www.bokia.se/sommarinbundet

För att nu ska få rabatten så ska ni använda rabattkoden: SOMMAR11i kassan så får ni era 70%. Kom ihåg att det bara är på de böcker i länken här ovan.
För önska er en trevlig läsning. :)

Just nu ser det ut att bli en otroligt het dag. Solen steker redan ganska hårt. Så får se om det blir skogen på dan, eller om det blir senare. :)

I vilket fall som helst så önskar jag er en trevlig dag. :)

6 kommentarer :

  1. Fin blogg, kommentera min? Vill gärna höra din åsikt! :)

    SvaraRadera
  2. Var inne och tittade. Den var fin. :)

    SvaraRadera
  3. Söt blogg. Kika gärna in på min och kanske du kan lämna en liten kommentar? :)

    SvaraRadera
  4. Linnéa: Klart jag tittar förbi. :)

    SvaraRadera
  5. Var inne och tittade. Den var fin. :)

    SvaraRadera
  6. Linnéa: Klart jag tittar förbi. :)

    SvaraRadera

Skräpkommentarer belönas med IP-bann. ;)