Google+

torsdag 7 juli 2011

Natten har just börjat.

Nu har natten trött in och de flesta ligger och slaggar och snarkar gott. Men tomten är vaken och skriver lite ändå. :)
Imorgon(läs idag)ska det bli fint väder och varmt. Ska ta mig i kragen och ge mig ut i svampskogen då. Kantarellerna hägrar ju. Det har ju regnat mycket i helgen och förra veckan och nu har det varit varmt några dagar, bättre förutsättningar än så blir det inte. Vet att folk plockat bra med de gula pluttarna. Så imorgon blir det nog en liten videoblogg i skogen. :)

Till er som är vakna säger jag god natt till när det blir dags att piska kudden. Till er som redan sover får man skicka en hälsning genom telepati eller nåt att ni får trevliga drömmar. ;)

Natti natti!!

5 kommentarer :

  1. hehe.. ja brukar dejta kudden, men man kan ju piska den också... ;-) hoppas du hittar kantarellerna! :-) så jekla gott!

    SvaraRadera
  2. Kajsa: God morgon!

    Louise: Japp ska se om jag kan ta mig ut i skogen, men det får nog vänta för det är riktigt varmt just nu.

    SvaraRadera
  3. Kajsa: God morgon!

    Louise: Japp ska se om jag kan ta mig ut i skogen, men det får nog vänta för det är riktigt varmt just nu.

    SvaraRadera

Skräpkommentarer belönas med IP-bann. ;)