Google+

måndag 11 juli 2011

En allvarlig konkurrent till Facebook.


Har nu undersökt Google+ under ett par timmar och kommit fram till att Google+ kommer bli en allvarligt konkurrent till Facebook. Nu har jag bara ett par vänner där, men det kommer säkert bli fler med tiden. Har även testat hangout, vilket är en tjänst där du kan chatta med röst, video eller text. Fungerar utmärkt. Här ligger Google+ före Facebook som ännu inte kopplat Skype till sig. Här kan du snacka med alla i en krets. Det bästa med Google+ är dock att du bestämmer själv vad du vill dela med dig. Inga överraskningar som dyker upp i statusraden. Det är mycket bra.

Påminner om att det enda sättet att skaffa Google+ är genom inbjudan. Ge mig din mailadress så skickar jag en. :)

9 kommentarer :

  1. Jagihemlighet@gmail.com

    :-)

    SvaraRadera
  2. Hallå där, satt och kollade på Twitter och ramlade hit. Inbjudan, hörde jag rykten om dårå... ; ) Hade varit supersnällt! Min mail är elin.theander@gmail.com

    /Elin

    SvaraRadera
  3. Krävs det ett gmail-konto eller fungerar Google+ med vilken e-postadress som helst?

    SvaraRadera
  4. Det fungerar med vilken mail som helst. :)

    SvaraRadera
  5. OK, har du en invite över tar jag gärna en, jan@janfriberg.nu

    SvaraRadera
  6. OK, har du en invite över tar jag gärna en, jan@janfriberg.nu

    SvaraRadera

Skräpkommentarer belönas med IP-bann. ;)