Google+

torsdag 7 juli 2011

Lite hjälp för dig.

Idag så har jag gjort en liten sak. Kommer att framöver erbjuda mig att hjälpa dig och andra att få ordning på din blogg om du inte fixar det själv. Kan även bara göra en header om du vill det. Priset är 200:- för en fullbreddsheader(1000 pixlar eller mer). Vill man ha en hel blogg gjord så är grundpriset 500 spänn. Då har du det mesta. Header, bakgrund och de funktioner du vill ha. Oavsett var du har den så fixas det mesta. Nåt jag däremot inte kan hjälpa dig med om du har en blogg på wordpress.com är att köra java-script på dessa sidor, då wordpress inte tillåter det. :( DÅLIGT WORDPRESS!!
Annars fixar jag det mesta. Skulle det vara så att du vill ha något riktigt arbetskrävande så får vi göra upp om priset.
Bilderna står du själv för, men jag kommer även fotografera sånt som du kanske vill ha med. Det är en sak mellan dig och mig. Du får alltså en helt unik blogg som inte någon annan har.

Jag kan även tänka mig att hjälpa dig med bilder som du vill ha redigerade. Där gör vi upp priset efter antalet bilder du vill ha fixade. :)

Så hör gärna av dig på min mail: anders@kungenochslaven.se om du vill fråga något eller kanske bara är nyfiken. :)

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Skräpkommentarer belönas med IP-bann. ;)