Google+

lördag 2 juli 2011

Personlig rådgivare

Idag eller rättare sagt på kvällskvisten har jag av någon jäkligt konstig anledning fungerat som nån teknisk rådgivare åt Martin Melin. Vet inte om alla kommer ihåg honom, men han var den första att vinna Robinson. Han är numera också gift med den kända författarinnan Camilla Läckberg. Följa dessa är sällan tråkigt, man får skratta en hel del. :)
Jag har honom ju på Twitter och det liksom bara rullade på där. Först var det hans air-condition som strulade, så jag försökte med hjälp av en bild på panelen få igång den....hahaha. Sen fick han problem med att skicka nåt större mail, då var jag där med och petade. Jävligt märkliga saker kan hända på Twitter.
På min gamla twitter följde jag Kylie Minogue. jag kommenterade nåt inlägg då helt plötsligt kom det ett privat meddelande från henne, där hon skrev att hon längtade till Sverige och den sköna sommaren här. Vi växlade några meddelanden. Var rätt overkligt, men kul.
Vad händer imorgon? Kanske Barack Obama vill ha festråd inför 4 juli firandet. :P

3 kommentarer :

  1. Hahahahaha!
    Du är störtskön ibland alltså!
    "Vad händer imorgon? Kanske Barack Obama vill ha festråd inför 4 juli firandet. :P "

    SvaraRadera
  2. Jag är alltid störtskön. :P

    SvaraRadera
  3. Hahahahaha!
    Du är störtskön ibland alltså!
    "Vad händer imorgon? Kanske Barack Obama vill ha festråd inför 4 juli firandet. :P "

    SvaraRadera

Skräpkommentarer belönas med IP-bann. ;)