Google+

torsdag 7 juli 2011

Livesändningar här på bloggen.

Nu har jag kopplat en ny tjänst till min blogg. Det handlar om livesändningar som streamas i realtid. Vad är då fördelen med detta? Ja, dels är det en kul grej, men man kan använda det om man vill ha en frågestund eller bara diskutera något ämne. För dig som tittar är det enkelt. Du går bara in på fliken här ovan som heter "livesändningar". Sen startar du chatten och sen kan du skriva till mig direkt. Och förhoppningsvis få svar på frågorna du har.
När livesändningarna drar igång kommer jag att annonsera om här. Har du mig på Twitter eller på Facebook så ser du när jag är online och sänder. För så fort jag går i sändning så kommer det meddelas där. Så då är det bara att titta in. :)

Hoppas detta kan bli en kul detalj för er som läser bloggen. :)

2 kommentarer :

  1. Cutie, kika min blogg?
    Gillar du inte remklam så sorry! :)
    Love

    SvaraRadera
  2. Cutie, kika min blogg?
    Gillar du inte remklam så sorry! :)
    Love

    SvaraRadera

Skräpkommentarer belönas med IP-bann. ;)