Google+

fredag 1 juli 2011

Bloggsfären

Bloggsfären är ett uttryck för alla som bloggar. Många är de som har större bloggar idag. Kenza är dock onekligen den störst bloggaren i Sverige idag. Hon har gått förbi både Kissie och Blondinbella med hästlängder. Inte för jag fattar varför, för bloggarna skiljer sig inte så mycket. Blondinbella har dock vuxit till sig och tagit klivit in i vuxenvärlden det sista året. Mycket affärer och annat snack på hennes blogg.
Killarna lyser med sin frånvaro i toppen, tyvärr. Hade varit kul med en där som kunde rör runt lite i hönsgården. :)

Vilka bloggar är mina favoriter då? Har några jag besöker regelbundet och läser allt.

Tjuvlyssnat är en kul blogg med saker som folk hört. Riktigt dråpliga konversationer som kommer upp där. :)

Tinkerbella är en ung fotograf som skriver bra och hon har mycket fina bilder och filmer som är rätt kul att kolla på.

Sen har jag väl inte några mer uttalade bloggar, utan det blir mest att jag kikar in ibland. Det gör jag på dessa ovan med, men där läser jag ikapp när jag inte kollat på några dagar. :)

Här bredvid har ni också några bloggar jag tycker ni ska läsa. De är fina och intressanta. :)

1 kommentar :

  1. Hej! Vill du blir dagens blogg? kolla in på min blogg och anmäl dig!:D

    SvaraRadera

Skräpkommentarer belönas med IP-bann. ;)