Google+

onsdag 6 juli 2011

The Kungen och Slaven Daily



Nu har jag hittat en ny tjänst på nätet. man kan ge ut sin egen tidning som bygger på sina kontakter på twitter och facebook. Här finns artiklar både från när och fjärran. Beroende på vilka jag följer så kommer sakerna upp. Det dom har skrivit i sina bloggar eller artiklar. Detta gör det hela till en intressant läsning med nyheter som kanske inte kommer ut och där vanligt folk kan göra sin röst hörd. Gillar konceptet. Tjänsten är helt gratis, det man behöver är ett twitter eller facebook konto. Då uppdateras tidningen hela tiden. Man kan prenumerera på den och hänga med hela tiden. Skulle vara kul med lite kommentarer om tidningen från er läsare här på min blogg. Till tidningen: The Kungen och Slaven Daily

Idag hoppas jag att jag kan presentera ännu en videoblogg. För er som känner mig så kommer den inte bli som alla andras videobloggar. ;) Så håll utkik.

Litet tips för er som gillar att tävla. Flukta in bannern här nedan. ;)

3 kommentarer :

Skräpkommentarer belönas med IP-bann. ;)