Google+

söndag 16 oktober 2011

Hattrick och en del annat.

Precis som förra säsongen på Hattrick så har jag nu chansen att avgöra själv och på hemmaplan. Två pinnar upp till uppflyttningsplats och möter det lag som ligger strax över mig. Se tabellen här på vänstersidan. Nu har jag tagit ut laget och peppat dessa spelare till stordåd. 14.00 är det avspark. Vill upp i femman så jag kan vara där i 2-3 säsonger och ladda och dra in pengar. Byggde ut arenan med 3000 ståplatser inför denna match. Lite dåligt, men jag ska bygga så den tar det dubbla(30 000)  innan nästa säsong slut. Så nu råpepp och sen ska mina stålkaminer köra över motståndet.

Hösten är väldigt konstig. Jag var ute med jycken vid 10.20, då var ljuset exakt detsamma som klockan 8.00. Blir liksom inte fullt ljus förrens mitt på dagen. Snart kommer den där jävla vita geggan också, det största hatobjektet i min värld. fast det tror jag många vet om vid det här laget. :)

Idag är det översättning som gäller. Inte så mycket kvar, sen tänkta jag sätta mig och fundera lite på webdesignen på en sida. Sen blir nog tid till lite Läckberg också. :)

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Skräpkommentarer belönas med IP-bann. ;)