Google+

fredag 21 oktober 2011

Äntligen fredag.

Så var det dags att konstatera att det är fredag igen och har varit ett bra tag. I helgen blir det till att jobba på. Kommer skriva en hel del på Techrate. Ska upprätthålla sajten då storskribenten är ut på resande fot.

Tänkte börja på någon ny bok också. Läste ju ute Camilla Läckbergs bok Änglamakerskan i veckan. Väntar hem en annan bok också.Storebror på Facebook. Handlar om hur mycket makt Facebook kan få över sina användare på sikt och det dom har idag. Ska bli intressant. Vill du beställa boken eller ladda ner den som PDF så går det bra att gör det här. Boken är gratis.

Sen är jag grymt sugen på Walter Isaacsons biografi om Steve Jobs. Som jag skrev förut idag på Spiderwebs Project så kommer det nog komma upp en hel del uppseendeväckande saker. Så det blir väl att inhandla den.

Funderar massor på hur jag ska göra med mina projekt. Jag har funderingar som jag har snurrat runt i skallen ett tag nu. Den idén gör att jag nog kommer lägga ner min Spiderwebs Project-blogg. Men i så fall kommer jag lägga in de inläggen från den bloggen hit in. Men tänkte jag skulle ta mig samman och ta ett beslut idag.

Tänkte kanske man skulle ha en hangout ikväll med på G+. Vore trevligt. :-D


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Skräpkommentarer belönas med IP-bann. ;)