Google+

onsdag 8 december 2010

Tribal Wars

Tänkte vädra mina krigskänslor i denna blogg. Spelar som sagt Tribal Wars på hög nivå. Stamledare tillsammans med en gammal vän.
Mycket jobb går till interna saker, men just nu krigar vi mot en övermakt som är enorm, men inte omöjliga att få på knä. Tribalwars har gett mig enormt med fina vänner. Har fått några av mina närmsta vänner genom det spelet. Kajsa, Tommy, Erika, Tobias, Peter och Johanna för att nämna några. Dessutom ger det en kick varje gång man lyckas lura skiten av en motståndare och snurra upp hans trupper så han till slut inte vet vad han ska göra.
Diplomati och underrättelse är också kul, särskilt det sistnämnda. Att infiltrera är mycket kul. Kunna få folk att göra det som de egentligen inte skulle göra. Som att ge ut informmation om sin stam. Många vet inte ens att de ger mig info alls under en PM-konversation. Då har man utfört jobbet väl.

Nu ska jag dra på krigsmunderingen och rida ut i strid. Ha det gött!!!


Tribal Wars, ett gratis webbaserat MMOG

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Skräpkommentarer belönas med IP-bann. ;)