Google+

fredag 3 december 2010

Min rubrik.

En del kanske undrar över min något kufiska rubrik. Saken är den att jag spelar TribalWars. Ett onlinespel och där är jag kung. Alltså för en stam. Slavar är vi nog alla, på ett eller annat sätt. Hur man än vrider och vänder på det så finns det sånt som andra kräver av dig att du ska göra.
Men man kan också se kungen och slaven som två ytterligheter med. Det gillar jag. Ytterligheter kan vara att jag klarar av ett hantera en symaskin likaväl som att skjuta en älg och ta hand om den från köttklump till färdig mat.
Sen finns det ju andra ytterligheter. jag gillar t.ex. när man blir överraskad av en person. Kan vara ett intresse eller nåt annat som man aldrig i sin vildaste fantasi kunde tro om personen. Sånt är kul.
Detta blir min sista rad för idag här.
See you!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Skräpkommentarer belönas med IP-bann. ;)