Google+

onsdag 15 december 2010

Barnmisshandel

Igår såg jag ett klipp som en vän på Facebook hade lagt upp. Jag vart så ini helvete ursinnigt arg. Kan lova att hade den kärringen på filmen vart två meter från mig hade jag slagit ihjäl henne direkt. Människor som gör illa barn har tamefan inget livsberättigande.

Nu var tydligen kärringaset mormon med. Religionen som ytterligare en gång visar sitt fula jävla ansikte. Folk får tro vad fan de vill, men de kan aldrig få mig att tro att bara för man tror på nån jävla skäggapa som bor i himlen att man får göra illa barn. Jag är ateist och jag står för det. För mig är tomten och alla gudar samma sak. Bara ett jävla påhitt för att lura folk och göra världen finare än den är. Skitsnack! Vi lever i en ful och elak värld, där människor lemlästar och torterar andra människor dagligen. De kristna har en sån fin fras de brukar komma med, att gud skapade människorna efter sin egen avbild. Jo jag tackar jag, redan där är det ju varningslampa.

Men när människor använder religioner för att rättfärdiga sitt eget sadistiska behov då är det låshuset som gäller. Låt dessa dårar ruttna bort.

Nu över till filmen och vad du själv tycker.


4 kommentarer :

  1. WTF, jag finner inte ord.

    SvaraRadera
  2. Fy fan, jag mår ännu mer illa efter att ha sett detta. Vet inte vad jag ska säga men det är inte bara där som det pågår på ett sånt sätt. Finns överallt och där man minst anar det. Och det är dags att människor börjar ta sitt ansvar för att skydda barn, oavsett om det är ens egna eller någon annans. Våga ta steget ut och gå i mellan och sluta att blunda, för det är något många gör. För av någon konstig anledning så tror dom som blundar för det att blundar dom så händer det inte.

    SvaraRadera
  3. Jag blir sedan lång tid inte förvånad av vad människor är kapabla till. Det här var fruktansvärt, men det finns förstås avsevärt mycket värre saker som sker. Tyvärr kommer det att fortsätta så länge människor finns, men som tidigare skrivits kan vi alla kliva fram när det är möjligt och göra vad vi kan för att stoppa vansinnigheter - våga lägga oss i.

    Ume

    SvaraRadera
  4. WTF, jag finner inte ord.

    SvaraRadera

Skräpkommentarer belönas med IP-bann. ;)