Google+

fredag 3 december 2010

Helvetet på jorden.

Jag hatar denna jävla snö!!!!! Kyla, snö och is är tamefan det värsta jag vet. Allt gå trögt. Bara för mycket.

Nu vill jag påminna om sak. Det var hur det såg ut förra vintern.

Detta var inte kul, var redan då ett rent helvete. Men bilden är tagen den 20 februari 2010. Alltså en månad efter att bilden togs var den vita geggan borta. Det är inte lika mycket snö som då, men det är 4 månader tills allt är med säkerhet borta. 4 MÅNADER!!!
Hur står vi ut? Till och med en av de mest snöälskande person jag vet tyckte att nu börjar det bli för mycket.  Då har det gått för långt. Det absolut värsta är att vi kan inte göra ett skit åt det. Jag vet att när jag bli miljonär ska jag flytta till varmare trakter över vintern. Gå liksom i ett ide utan sömn och bara njuta av värmen.

Nån som har ett par miljoner som de inte behöver? Skicka ett mess till mig så kommer jag att uppfylla min dröm. :P

Nu blir det en film där det ska vara sol, bad och värme.
Keep up the good work och pissa på snön så fort du kommer åt.

1 kommentar :

  1. Varje fredag och lördag natt gör jag vad jag kan för att bidra med snösmältningen :)

    UmeFlintis

    SvaraRadera

Skräpkommentarer belönas med IP-bann. ;)