Google+

fredag 24 december 2010

Julen är härmed nedlagd.

Usch och fy! Suttit och pratat med min gode vän Tommy i luren några timmar. Han är förskyld och dålig, jag är förskyld och dålig. Värst är halsen. Jag insåg precis att min jul slutar här och nu. Blir inga prinskorvar och julnubbe. Bara att inse att man får fira sin jul i hemmet ensam. Men några köttbullar som Tommy stekt på fabriken i Skara ska jag nog få ner. Men nu är klockan sen och tomten jobbar för fullt, men inte den tomten som kommer med klappar utan den lilla vätten som ser till så alla har det bra. Både människor och djur.

Önskar alla en fin jul och låt en tanke gå till alla barn där ute i världen som inte har det så lätt. De är värda en tanke.

Min favorit julsång. :)


3 kommentarer :

  1. God Jul kompis, kanske tittar ner runt nyår
    /s

    SvaraRadera
  2. God Jul på dig! Men skärpning nu, julen är inte nerlagd! Dax att rycka upp sig! Ha nu en underbar jul och med förhoppningsvis med lite julkänsla i alla fall! Kram kram

    SvaraRadera
  3. God Jul på dig! Men skärpning nu, julen är inte nerlagd! Dax att rycka upp sig! Ha nu en underbar jul och med förhoppningsvis med lite julkänsla i alla fall! Kram kram

    SvaraRadera

Skräpkommentarer belönas med IP-bann. ;)