Google+

tisdag 21 december 2010

Hur fan ska det se ut?

Har nu suttit i flera dagar och funderat hur min blogg ska se ut. Rent designmässigt med färger och bakgrunder är jag nöjd. Även om inte alla gillar bajsbrunt, så gör jag det. Dels för att ingen annan har det och sen vara lite emot alla vita bloggar som finns. Kärringen mot strömmen.

Men innehållsmässigt. Min vänstra sida har nu från ha varit en riktig reklampelare blivit en mer informationspanel. Först har ni vädret, alltså vilket jävla helvete jag har här på vintern. ;) Kan följa mig hela tiden, hur jag lider i kylan. NMI & NRK i Norge ställer upp med den widgeten. Tack Norge! :)
Sedan följer min twitter. Tänkte det kunde vara kul för nån. Sedan följer en reklam. Just nu bara en.
Vill bara säga en sak om den reklam jag har på sidan. Jag gör bara reklam för sånt jag har varit i kontakt med själv och som jag tycker är bra. Nån annan reklam kommer inte förekomma här. Förhoppningen är att kunna dra in lite extra pengar. Har ju redan blivit en liten slant. ;)

Blogginläggen gjorde jag om igår och tog bort all reklam emellan inläggen. Det var bloggers egna koncept och jag kan själv inte stå för deras reklam så då skippar vi det. :)

Högersidan är navigeringssidan. Överst är väl den widget jag är mest nöjd med. Nu kan alla i hela världen läsa bloggen, bara skifta språk. Tycker engelskan och ryskan ser godkänt ut.*asg*  Vidare så finns mitt arkiv och sen lite om mig. Sen har jag en ny grej. Min skypestatus, så du ser när jag är online på skype.
Sen lite reklambanners och sen mina bloggande vänner. Där kommer det komma upp nån mer blogg.

Ni kanske inte har sett det, men längst ner på sidan i botten på bloggen finns två lite kul grejer. Dels en widget där man ser från vilka länder som varit inne. Nu har den kommit till på senare tid, så man ser inte de som varit där innan, men då får man lägga till 5-6 länder. Under den har jag en widget från ImageShack. Vill då få en webbadress på en bild du har på datorn så använder du ImageShack. Ingen registrering behövs, bara ladda upp så har du en url till din bild. :)

Vad som händer i framtiden vet jag inte, får nya infall varje dag. Kommer bli mer duktig på att sköta reklamen på ett snyggare sätt så den inte förtar läsandet. Men så länge jag får in lite stålar på den finns den kvar. :)

Nu ska jag ut i den 15 gradiga kylan och lida. Men det får vara hur jävla kallt det vill nu. Våren är på väg. Det blir ljusare och ljusare för varje dag nu. Inget kan stoppa våren. Fy fan, here we go!

4 kommentarer :

  1. Åh herregud. Du klagar över 15-.... Tur för herrn att han inte bor i Dalarna!

    SvaraRadera
  2. Hahahah, det kan du skriva upp! :D Vaknade och det var 22 - idag.... ;)

    SvaraRadera
  3. Åh herregud. Du klagar över 15-.... Tur för herrn att han inte bor i Dalarna!

    SvaraRadera

Skräpkommentarer belönas med IP-bann. ;)