Google+

söndag 12 juni 2011

Studenten

Helgen är snart slut och denna har varit speciell. Min dotter tog studenten efter tre år i gymnasiet. Helt sjukt vad tiden rinner iväg. Nu ska hon försöka få jobb innan hon bestämmer sig för vad hon vill syssla med. Tycker jag låter sunt. Hennes firande var en bedrift. Hon klev upp 04.30 på fredagen och var i säng 03.30 på lördagen. Massa firande med dryck och mat och party på Harrys. Så strax efter ter på natten kom hon och Emelie hem för att slagga. De var helt slut.



Annars har tiden här hemma varit en tid på sjukan. Mitt hjärta vill liksom inte slå i den takt kroppen vill. Har lågt blodtryck och det är nog mest jobbigt. Svimfärdig bara jag reser mig från en stol. Blir så jäkla trött på detta. Men läkarna säger att det är medicinerna som ska ställas in ordentligt. För såna äter jag en hel del.
Nu ska det städas i här hemma. 

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Skräpkommentarer belönas med IP-bann. ;)