Google+

måndag 27 juni 2011

Märkliga saker hända

Idag så har det varit en märklig sak som hänt. Mitt mobilnummer som jag har haft så länge började bete sig konstigt. Mina döttrar har försökt att nå mig, men jag har inte fått några inkommande samtal. Dessutom skulle det blivit så att nån öppnade linjen men sen la på. Dessutom har hemligt nummer kopplats till numret.
Jag ringde min operatör och påpekade problemet. När de går igenom det så är det ett exakt samma nummer som kopplats till numret, hur det nu är möjligt. Jag vart massa förvånad över detta då det i princip måste vara omöjligt. Tydligen inte. Men nu är allt som det ska igen. :)

Nu är det sommar igen, varmt och härligt. Bara att njuta av den så länge det varar. :P

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Skräpkommentarer belönas med IP-bann. ;)