Google+

lördag 17 september 2011

Reklamjobb utanför Vadstena


Igår var en kul dag. Jag gjorde ett reklamjobb utanför Vadstena. Det var en av Stigas största gräsklippare som jag skulle vara modell tillsammans med. Kajsa var med under dagen. Filmteamet kom härifrån Norrköping. Vi mötes upp 07.20 och packade en hel massa utrustning. Kameror, stativ, åkbanor, kran och mycket annat. Första riggen var med en körbana där underlaget och lutningen gjorde det väldigt besvärligt. Teamet skulle filma maskinen utan mig och det tog tid. Sen var det kranen som skulle användas innan det var dags för mig. Då var klockan efter 16. Så väntan var lång. Men allt flöt på bra och jag jobbade väl kanske 40 minuter allt som allt.
Vi hade dock en underbar dag med soligt väder och en helt otrolig utsikt över Vättern.


En i teamet hade en intressant historia. Han kom från USA och hade jobbat i Hollywood. Men träffade en svensk tjej som han är gift med, så nu är han här. :)
Grabbarna var proffsiga och riktigt duktiga. Frampå eftermiddagen kom det en stillbildsfotograf med som tog väldigt bra bilder. Efter 14 timmar var vi äntligen hemma och det tog inte många minuter efter hemkomsten så sov vi. Det var ganska blåsigt och det kändes verkligen i kroppen.
Här finns bara några få bilder, mer bilder finns på Google+. 



Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Skräpkommentarer belönas med IP-bann. ;)