Google+

torsdag 2 juli 2015

Spider rapporterar lite.

Tänkte jag skulle rapportera om läget just nu och var jag håller på med.

Först till min hälsa. Från att ha varit dålig så är det nu mycket bättre. Jag kan inte säga att jag varit mig själv de sista 3 åren.  Kroppen har känt som en obekväm kostym. Mycket märklig känsla. Till slut så kom jag inte ihåg hur det var när jag var normal. Nu vet jag. Allt börja normaliseras. Mitt nya hjärta har min kropp accepterat, men med medicineringens goda minne. Så det känns riktig bra.

Det här skrev jag om på sista blogginlägg med, men jag är så stolt över Johanna. Jag har alltså blivit med dotter, nej jag har varit gravid och fött en dotter. Utan så här är det.
Det var hon som kom till mig och kallar mig bloggfarsan och jag kallar henne för bloggdottern. Vi har en bra relation till varandra och kan bolla ideér med varandra. Plus att både hon och jag har haft våra problem med hälsan, men på olika plan. En riktig vän och dotter.


Bloggandet: Det här är ett känsligt kapitel för mig. Jag skulle vilja skriva minst 2 inlägg varje dag, men hinner inte. Fotograferingen tar sån tid eller rättare sagt fotoredigeringen tar tid. :) Jag har försökt hitta olika plattformar(blogg.se,nouw,) för mitt bloggande men hamnar till slut här på blogger ändå. Dels för jag är van vid det och dels för att det är så lätt. Massa funktioner på andra plattformar kostar massor att få. Här är det gratis, kommer inte på något som jag skulle vilja ha på bloggen som inte finns här. Så blir kvar här, för jag gillar det. Min design har jag haft sedan länge och jag gillar det fortfarande. Den är lite plottrig som bloggarna var förr, det ger lite mer att läsa runt om, förutom inläggen. Alltså man upptäcker lite nytt varje gång man går in här. 
Jag har ju en microblogg med på tumblr. Det är en blogg som jag länkar till härifrån och min Instagram är också länkad dit, min poster på Google+ finns där med, plus lite andra grejer. Du hittar den här http://kungenochslaven.tumblr.com

Om du inte visste det så finns jag på Pinterest med, har nästan 2000 följare och snart 6000 pins i 89 olika anslagtavlor. Här finns allt. Mina följare är aktiva och inte såna som bara har följare för följarna skull. Kvalité är viktigare än kvantitet. Men det är det ju inte så många som fattar. Ni hittar mig här på Pinterest: http://kungenochslaven.tumblr.com 

Jag har börjat spela med igen. Dataspel nu inget jävla konsolspel här inte. :) Har även börjat spel Steam och Twitch. Väldigt kul och en otroligt gemenskap spelare emellan. Kan rekommendera det till alla. Finns hur många spel som helst.

Nu tror jag det blir bra för nu.

Ta hand om. XOXO




Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Skräpkommentarer belönas med IP-bann. ;)