Google+

fredag 19 juni 2015

Märkliga vägar.

Ibland tar sig saker märkliga vägar. För nåt år sen så skrev jag om en bloggtjej som heter Johanna, hon är från Finland. Vi pratade lite då, men sedan vart det mer fart. Hösten gjorde jag mitt hjärtbyte så det vart lite sporadiska kontakter, men senare på hösten vart det lite intensivare. Jag hjälpte henne lite och hon hjälpte mig. Framförallt med hennes blogg och vlog. Men mycket är att vi stötar varandra, vi är inte som alla andra, fast det syns ju inte på utsidan, men på insidan är det lite mer kaos. Då är det bra att vi har varandra.
Det som växte fram var kärleksrelation, men inte som ni läsare tror nu, utan som en pappa och dotter relation. Hon började kalla mig bloggfarsan och sedan blev det som det blev. Nu är vi som farsa och dotter. Vi har aldrig träffats, men det är ganska oviktigt just nu. Visst ska vi det inom en framtid.



Första ska jag bli fit for fight med hjärtat, sedan ska jag se till att hon kommer över så vi kan upptäcka lite saker i omgivningarna. Finns vissa saker som gör att man måste ta det lugnt och får ta det i Johannas takt. Men det kan ni läsa om på Johannas blogg. Inte dålig att få en dotter till som är vuxen.

Idag kommer det att släppas en ny grupp på Google+ också. Det blir en grupp för singlar i Norden. Jag och Johanna kommer att få ett gemensamt projekt ihop. Kommer bli kalas. För mig som svensk så är det väldigt knepigt med finskan, men det tar Johanna hand om. Kommer bli ett radarpar. Så håll utkik om du är singel på 18 år och uppåt. Kommer bli spännande.

Här har ni Johannas blogg och vlog:

Blogg: Karvonen - nittonårig finlandssvensk blondin

Vlog: The one and only - Johanna Karvonen

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Skräpkommentarer belönas med IP-bann. ;)