Google+

söndag 17 november 2013

Lite tankar ovanför E22:an.

Tittar ut över E22:an. Mörkret kommer allt snabbare. Ändå är det över en månad kvar till ljuset vänder. Hatar vintern och de allt mörkare dagarna. Fast vad ska man göra?
Idag har det varit extremt svårt. Kroppen är full med vatten och tar mediciner för det. Pissar i parti och minut, måste bli av med det. Har varit så här under ett bra tag nu. Det är väldigt ledsamt att inte kunna göra det jag vill göra. Jag känner att jag aldrig blir bra från detta. Det är en evig kamp att överleva dagen. Är dock väldigt tacksam för min lilla dator som jag har inopererat i bröstet. Pacen gör så att jag fått leva, annars hade jag varit död nu.

Saknar min Kajsa så otroligt mycket. Fattar inte att hon snart har varit borta i sex månader. Så fruktansvärt overkligt.

Nej nu är det slut på allt tråkigheter och det är dags att fixa lite mat och se någon bra film.


 1973666924 

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Skräpkommentarer belönas med IP-bann. ;)