Google+

söndag 20 november 2011

Personligare än personligt.

Var ett tag sen jag skrev här och det har hänt en hel del sen jag jag skrev. Spiderwebs Project-bloggen lades ner och de inläggen finns här. Kommer även hämta hem ännu tidigare inlägg när jag hade den bloggen på WP.

Nu kommer denna blogg bli ännu mer personlig. Jag håller oftast inte käft när det är något jag tycker, även om jag blivit lugnare med åren. Jag räds inte att stå för min åsikter och det jag tror på. Min blogg G+ World har så här långt blivit en succé. Folk hittar saker som de kan utnyttja i sitt G+:ande och det är vitsen med bloggen.

Nu ska detta bli ett kort inlägg då jag samlar kraft för ett längre inlägg här under dagen. Det kommer vara ett klart mer distinkt och mer rätt på inlägg.

Så till er som läser detta säger jag: God morgon på er!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Skräpkommentarer belönas med IP-bann. ;)