Google+

fredag 5 augusti 2011

I´m back

Var några dagar sen jag skrev här. Har inte haft orken bara. Alltså ren och skär slöhet. :)
Jag har haft en del annat för mig. Bland annat så håller jag på att få ett jobb på oDesk. För er som inte vet vad de gör så tycker jag ni går in på Spiderwebs Project och tar reda på det. ;)
Sen är det en massa annat i görningen nu också som gör min hjärna lite splittad. Skriver dock på min andra blogg.
Jag har ju sagt detta förut att jag funderar på hur jag ska göra med mina sociala medier. Nu har jag dock bestämt mig. Jag kommer att lägga ner facebook under hösten. Kommer bara finnas på min Spiderwebs Projects fanpage, för er som vill hålla kontakten via Facebook. Valet föll på G+ då jag anser att deras stil och inställning till ett socialt medie är skyhögt över Facebooks. På G+ äger jag alla rättigheter på det jag lägger upp. På FB äger jag inte ett skit. Så mina FB-days är räknade. :)

Här är det ett riktigt gråväder. Mina döttrar är här. Den ena sitter med sin Iphone och pillar, den andra sitter och stickar. Ska tydligen bli en halsduk. :)

Önskar alla en trevlig fredagskväll.

1 kommentar :

  1. Elizabeth Manning23 maj 2015 kl. 05:36

    I had no job, no relationship and no car, but all changed after I found this website where you can make money online! I'm feeling good and confident, I hope this will help another man/woman that needs it like I needed it. tinyurl-CoM/p74plm6

    SvaraRadera

Skräpkommentarer belönas med IP-bann. ;)