Google+

torsdag 21 augusti 2014

Pinterest och Meraf Bahta

Jag är en jäkla pinner, alltså jag pinnar på Pinterest. Älskar bilder i alla former. Jag har nästan varit på Pinterest från början och har nu 4600 pins. Ja 4600 bilder som jag lagt ner i olika kategorier. Det finns en massa tjejer där, för killarna lyser med sin frånvaro. Därför har jag fått bejakat min kvinnliga sida på Pinterest för att behaga det kvinnliga könet. Men men att kalla mig feminist är tamejfan att gå över gränsen. Förresten tycker jag att karlar/killar/pojkar som kallar sig feminister har fullkomligt tappat sitt kön. Jag är man och kommer så alltid att förbli.
Men jag har som sagt Pinterest där jag pinnar naglar, hår, bikinis och en massa annat på mina 73 kategorier eller anslagstavlor sim Pinterest säger. Vill du följa mig så heter jag @spiderweb där.


http://www.pinterest.com/spiderweb/

Den här tjejen här nedan är Meraf Bahta hon har den goda smaken att följa mig på Instagram. Jag vart väldigt paff när jag såg att hon började följa mig. Jag följer mycket idrottare och skidåkare på min Instagram.


 Pussar och kramar!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Skräpkommentarer belönas med IP-bann. ;)