Google+

söndag 22 maj 2011

Mungo Toadfoot

Nu är det förskräckligt länge sen jag skrev här. Jag kommer snart försvinna från människoriket. Har blivit hobbit, så i fortsättningen vill jag att ni kallar mig Mungo Toadfoot. Kommer dock fortsätta ha bloggen här, men det blir då en hogg. Hehehe....

Igår fyllde jag år, 45 år. En jävla ålder egentligen. Bjöd på jordgubbstårta, bulle och lite kakor. Min döttrar och Stoffe kom sent men vi hade väldigt trevligt, även Emelie slöt upp som vanligt väldigt sent. Hennes intag av föda tar en väldig tid. Kul att träffa hela gänget i vilket fall som helst. Rosor, pengar, jägarkorv och risecrisp var det i paketen. Så nu vet ni det.
Här är det varmt som satan idag. Tur jag blivit hobbit och bor i en jordhåla där det är svalt och skönt. Så nu ska Mungo dra sig tillbaka och ta en kopp kaffe och se på när de andra hobbitarna jobbar. :P

Så mina döttrar heter numera: Josefin= Myrtle Toadfoot Line= Dimple Toadfoot

3 kommentarer :

  1. Primula Sandybanks of Frogmorton gör intåg i jordhålan! Med nöje min käre vän! Låt de andra hobbitarna arbeta!

    SvaraRadera
  2. Primula Sandybanks of Frogmorton gör intåg i jordhålan! Med nöje min käre vän! Låt de andra hobbitarna arbeta!

    SvaraRadera

Skräpkommentarer belönas med IP-bann. ;)