Google+

lördag 19 februari 2011

En himla massa......

Tiden går mellan inläggen. Det är fullt krig på V12 och sen ska man hinna med irl. Men det som tagit en hel del av min tid sista veckan är min site Kungen och slaven. Har byggt upp den och gjort det i en helt ny editor. Grymt program, men mycket nytänkande då man ska ha upp en sida. Tänket att ha en struktur när man bygger en websida finns ju alltid där, men i detta program så höjs det tänket ett par snäpp.

Har dock kommit en liten bit på vägen till en färdig site. Men tänkte jag skulle släppa lite på sidan så ni som läser detta får se hur det kommer se ut på ett ungefär. Det som fångade mitt intresse igår, var det faktum att jag kopplade en webbutik till sidan också. Detta vart en injektion som satte fart lite på geniknölarna en hel del.
Så nu finns det en del i butiken. Men kommer finnas lite flashiga konceptprylar där sen. Nu har jag bara lekt lite med butiken. Kul att sätta tryck på saker. :)

Så ni som vill flukta runt lite kan göra det på www.kungenochslaven.se
Skriv gärna en kommentar i gästboken innan ni går därifrån. Feedback är alltid bra. :)

Ha en trevlig afton!!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Skräpkommentarer belönas med IP-bann. ;)